Calendar activități
Proiectul se va desfășura în următoarele etape:
Etapa I – Inscrierea participantilor la activitatile proiectului
- 11 Ianuarie 2018 – !0 Noiembrie 2018 (10 luni, L1-L11) – Evaluarea si selectia grupului tinta
- 11 Februarie 2018– 10 Ianuarie 2019 (11 luni, L2-L12) – Consilierea si orientarea in cariera antreprenoriala a reprezentantilor GT11
Etapa II -Derularea programului de formare antreprenoriala si dezvoltarea planurilor de afaceri
- Februarie 2018- 10 Decembrie 2018 (10 luni, L2-L11) – Derularea programului de formare antreprenoriala
- 11 Februarie 2018 – 10 Decembrie 2018 (10 luni, L2-L11) – Dezvoltarea si finalizarea planurilor de afaceri
Etapa III – Concursul plaului de idei de afaceri
- 11 Octombrie 2018 –10 Ianuarie 2019 (3 luni, L10-L12) – Concursul de planuri de afaceri
Etapa IV – Practica de specialitate
- 11 Noiembrie 2018 –10 Ianuarie 2019 (2 luni, L11–L12) – Desfasurarea practicii in companii similar
Etapa V – Infiintarea companiilor pentru ideile de afaceri castigatoare
- 11 Ianuarie 2019–10 Iulie 2019 (6 luni, L13-18) – Infiintarea companiilor
Etapa VI – Aplicarea schemei de minimis pentru cele 36 de afaceri castigatoare
- 11 Ianuarie 2019 – 10 Iulie 2020 (18 luni, L13-L30) – Aplicarea schemei de ajutor de minimis si monitorizarea dezvoltarii companiilor in etapa 2 a proiectului
- 11 Ianuarie 2019 – 10 Iulie 2020 (18 luni, L13-L30) – Consultanta inainte si dupainfiintarea start-upurilor
- 11 Iulie 2020 –10 Ianuarie 2021 (6 luni, L31-L36) – Monitorizarea companiilor, finalizarea studiilor/analizelor si propuneri de imbunatatire a politicilor de sustinere a antreprenoriatului la nivel institutional/local/judetean si national